Jaarverslag en Online Impactverslag Vrienden Diergeneeskunde 2021

03 juni 2022 21:00

In het kader van de One Medicine gedachte maakte Vrienden Diergeneeskunde in 2021 een groot aantal projecten mogelijk gericht op het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van dier én mens. In de aanloop naar het 200-jarige jubileum van de faculteit Diergeneeskunde organiseerde Vrienden Diergeneeskunde in samenwerking met de Diergeneeskundige Studenten Kring het Veterinair Vuur, een estafette langs dierenartspraktijken door heel Nederland.

Benieuwd naar wat we in 2021 hebben gerealiseerd dankzij de steun van al onze donateurs en partners? In ons jaarverslag lees je meer over enkele in het oog springende projecten en de actie Veterinair Vuur.

Nieuw dit jaar is ons dynamische impactverslag, waarin we de voortgang van alle lopende projecten delen en onze partners en ambassadeurs aan het woord komen. Want dat we samen met al onze dierenvrienden impact creëren, is duidelijk. Lees hier het impactverslag.

Nogmaals veel dank voor alle steun.

Online jaarverslag 2021                                          Online impactverslag 2021